sobota 26. ledna 2013

PIŠKOTOVÁ ROLÁDA S PISTÁCIOVÝM KRÉMEM

když jsem se dozvěděla, že má přijet návštěva za 30 min. tak mě napadlo tohle.
Roládu jsem dělala poprvé a určitě ne naposled. V lednici byla ricotta, zbytek pomazánkového másla a pistáciový krém http://www.mlsnedarky.cz/pistaciovy-krem/d-70782/ a zmražené maliny z M&S. Trochu jsem je rozmrazila a začala dělat těsto.

4 vejce bílky/žloutky
160 g hladké mouky
160 g moučky
4 PL slunečnicového oleje

Bílky s cukrem vyšleháme do husté pěny a pak postupně přidáváme žloutky a olej. Nakonec mouku ručně. Nalijeme na plech a tak 10 - 15 min. při 180C pečeme tak až bude na povrchu růžovo-hnědá. Hned po upečení ji srolujeme. No a po vychladnutí ji plníme krémem a malinami. Těším se na čerstvé maliny, nebudou mít v sobě vodu:-)))



Srolování se mi moc nepovedlo:-( Miška


Žádné komentáře:

Okomentovat