pátek 21. září 2012

Cupcake

jsem se rozhodla dělat pro návštěvu a pak taky pro jednoho narozeninového oslavence. Je to zcela easy (se zase opakuju).
Recept:
125g změklého másla
125g krupice cukr
2 celá prošlehaná vejce
125g hl. mouky
1 lžička pdp
2 PL mléka
1 lžička vanil. extrakt (M&Spencer)

Krém si dělám tak sama po svém, u mě převažuje puding a máslo jen tak lehce, přidala jsem do pudingu pistáciový krém (nevěřila jsem, že je taáááák dobrý, http://www.casanostra.cz/www-casanostra-eshop-cz/eshop/0/3/5/24-Pistaciovy-krem ).

Utřete máslo s cukrem (do hladké pěny), přidejte vejce a  PL hladké mouky aby se to nezdrclo. Pak už vmíchejte opatrně mouku a mléko s extraktem. Vše dejte do košíčků (M&S) a do trouby na 190C/15min. Nekoukejte dřív. Dala jsem kakao do těsta místo 1 PL lžíce mouky. Miška


Žádné komentáře:

Okomentovat