úterý 24. července 2012

Apetit piknik


byl sice už před nějakou dobou, ale taky jsem si říkal, že by bylo fajn něco o tom napsat. Byla jsem na druhém ročníku poprvé. O prvním jsem se dozvěděla pozdě. Celkově tato akce je senzační věc, jedna výtka by byla: s rostoucím počtem zájemců, by bylo fajn oslovit více kuchtíků a větší prostor, ptž to dopadne stejně jako PFF (Prague Food Festival). Nebude tam k hnutí. Perfektní místo by bylo na kulaťáku v Dejvicích, jenže tam jsou trhy...hmmm. K samotnému pikniku: skvělé jídlo, já ochutnala macarons od Laskominy, pak nějaký mňam řepák (nevím tu slečnu), True tea http://www.truetea.cz/ k Chez Lucie jsem se ani nedostala, ale měla jsem od paní Gleister pralinky(pro mě jedině s alkoholem, ptž kombinace alkohol+čokoláda je the best). Taky jsem si odnesla uzené domácí žebra z kterých jsem dnes dělala polévku s kroupami=mňam. Tady máte pár fotek na koukání. Vaše Miška Koteček







Možná příští rok i já budu mít stánek:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat