neděle 29. července 2012

Banofee pie (Banana+Toffee)


když jsem dělala poprvé tak mě přišel dost sladký. Tak jsem to vychytala do příště a výsledek je pod článkem. Inspiraci jsem dostala od Radka Z., čímž děkuji.
Je to tak snadné:
2 balíčky celozrnných Bebe sušenek
100-120g másla pokojová teplota
3 banány
1 karamelové Condé mléko
2 smetany ke šlehání 31%
strouhaná čokoláda

V původním znění receptu je 2 kondenzované mléka, ale to už je fakt slaďárna. Začneme tím, že sušenky rozdrobíme a smícháme s máslem, dám upéct tak na 7min/170C. Pak dám vrstvu Condé mléka, nakrájené banány (já nemám ráda úplně zralé, prostě tak akorát, čím zralejší dáte, zase to bude o něco sladší), vyšlehanou smetanu a nastrouháte čokoládu. Doporučuji, že nejlepší je tak na druhý, třetí den. Yummy yummy. Miška Koteček



2 komentáře:

  1. Jedním slovem neodolatelné! Tohle chci vyzkoušet už dlouho a tvůj vypadá přímo božsky! Mňam :)

    OdpovědětVymazat